Administratorem danych osobowych jest JNS Sp. z o.o. ul. Wróblewskiego 18, (93-578 Łódź), NIP 725-189-13-94, nasze dane kontaktowe: e-mail: biuro@jns.pl, telefon: +48 42 209 27 01, fax: +48 42 209 27 02.
Na naszej stronie internetowej stosujemy sposób zautomatyzowany przetwarzania danych (w tym profilowania), zbierania danych statystycznych i analizowania ruchu na stronie internetowej. Aby dowiedzieć się więcej na temat administratora danych, odbiorców danych, profilowania, sposobu wykorzystania oraz sposobu zmiany ustawień przeglądarki, kliknij TUTAJ. Korzystając z tej strony bez zmian ustawień wyrażasz zgodę na profilowanie.

Akceptuję

Zdarza Ci się zapomnieć o ważnym spotkaniu biznesowym? Masz już dość tradycyjnych kalendarzy? Postaw na nowoczesne rozwiązania. Twój firmowy zintegrowany elektroniczny kalendarz nie pozwoli Ci zapomnieć o żadnym ważnym wydarzeniu. Nigdy nie spóźnisz się na żadne spotkanie i już zawsze będziesz miał pod ręką wszystko, czego Ci potrzeba by odnieść sukces w biznesie.

Współczesne modele biznesowe i marketingowe duży nacisk kładą na indywidualny kontakt z klientem. Czemu się tak dzieje?

Zapewne z racji na to, że dobra występujące na rynku coraz bardziej upodobniają się do siebie technologicznie, jakościowo i cenowo - w związku z tym przedsiębiorstwa szukają nowych rozwiązań i kanałów, aby dotrzeć ze swoją ofertą do klienta i przekonać go, że wybranie jego produktu lub usługi jest najlepszym rozwiązaniem. Narzędziem, które wspiera poszukiwanie nowych dróg kontaktu z klientem jest system CRM. 

 

Wdrożenie systemu CRM usprawnia pracę i pozwala na zwiększenie wydajności. Wymaga jednak odpowiedniego przygotowania. System CRM musi zostać przystosowany do firmowych procesów biznesowych. Nigdy odwrotnie!

Dlatego u nas wdrożenie odbywa się zawsze w pięciu krokach. Przekonaj się sam, jak pracujemy nad zwiększeniem Twojej wydajności pracy już od pierwszych dni korzystania z systemu.

CRM (Customer Relationship Managemement) to zarządzanie relacjami z klientami. Wpisuje się ona w działalność i strategię firmy, która nastawiona jest na podtrzymywanie stałego kontaktu z klientami i ciągły wzrost ich zadowolenia. CRM to podejście do zarządzania, które skupia w jednym miejscu wszelkie elementy składające się na kompleksową obsługę klienta. 

Systemy CRM to narzędzia, które pozwalają skrócić cykl sprzedaży oraz zmniejszyć koszty administracyjne ponoszone przez firmę. CRM to jednak nie tylko narzędzie. To koncepcja zarządzania. Głównym jej celem jest zwiększenie efektywności pracy, poprawa znajomości potrzeb klienta i dopasowywanie do nich produktów i usług z oferty.

logo-program-crm-systemy-2

Copyright 2015 JNS Systemy CRM ®