Administratorem danych osobowych jest JNS Sp. z o.o. ul. Wróblewskiego 18, (93-578 Łódź), NIP 725-189-13-94, nasze dane kontaktowe: e-mail: biuro@jns.pl, telefon: +48 42 209 27 01, fax: +48 42 209 27 02.
Na naszej stronie internetowej stosujemy sposób zautomatyzowany przetwarzania danych (w tym profilowania), zbierania danych statystycznych i analizowania ruchu na stronie internetowej. Aby dowiedzieć się więcej na temat administratora danych, odbiorców danych, profilowania, sposobu wykorzystania oraz sposobu zmiany ustawień przeglądarki, kliknij TUTAJ. Korzystając z tej strony bez zmian ustawień wyrażasz zgodę na profilowanie.

Akceptuję

Jak wdrażamy systemy CRM?  

Wdrożenie systemu CRM usprawnia pracę i pozwala na zwiększenie wydajności. Wymaga jednak odpowiedniego przygotowania. System CRM musi zostać przystosowany do firmowych procesów biznesowych. Nigdy odwrotnie!

Dlatego u nas wdrożenie odbywa się zawsze w pięciu krokach. Przekonaj się sam, jak pracujemy nad zwiększeniem Twojej wydajności pracy już od pierwszych dni korzystania z systemu.

 

 

 

Krok 1 - Analiza przedwdrożeniowa - określenie potrzeb

  • zdefiniowanie procesów biznesowych,
  • zbadanie oczekiwań przyszłych użytkowników,
  • określenie głównego celu wdrożenia systemu CRM,
  • wybór sposobu wdrożenia

 

Krok 2 - Konfiguracja systemu zgodnie z analizą przedwdrożeniową 

  • implementacja założeń klienta do wdrażanego systemu,
  • przystosowanie systemu CRM do struktury organizacyjnej firmy,
  • import danych z różnych źródeł do systemu,
  • wdrożenie i automatyzacja procesów biznesowych

 

Krok 3 - Integracja systemu CRM z systemami zewnętrznymi 

  • wdrożenie wymiany danych między CRM a innymi systemami,
  • integracja może dotyczyć systemów księgowych, obsługi serwisowej, strony www, czy podpisu elektronicznego,
  • testy działania integracji

 

Krok 4 - Testowanie i wprowadzanie poprawek

  • przygotowanie systemu do odbioru przez klienta,
  • testy funkcjonowania procesów biznesowych,
  • wprowadzanie poprawek zgłaszanych przez klienta

 

Krok 5 - Przekazanie systemu i szkolenie użytkowników 

  • odbiór systemu,
  • przekazanie instrukcji do systemu,
  • szkolenie dla administratora / użytkowników końcowych

 

Chesz poznać więcej szczegółów? Zapytać o naszą ofertę? Zadzwoń lub napisz do nas i umów się na prezentację.

logo-program-crm-systemy-2

Copyright 2015 JNS Systemy CRM ®